ZWROT TOWARU W SKLEPIE INTERNETOWYM LUB KUPIONEGO POZA LOKALEM FIRMY
Jeżeli towar został sprzedany przez internet, klient może w ciągu 30 dni zwrócić towar i żądać zwrotu zapłaconej ceny bez podawania przyczyny. Towar może zostać odpakowany i wstępnie sprawdzony, ale nie może być używany.
Etykietę zwrotną klient organizuje we własnym zakresie.
Czas rozpatrzenia zwrotu / reklamacji do 14 dni.
Poinformowanie sprzedawcy o zwrocie:
Krok 1:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać mailowo na adres sklep@rosalio.pl
Krok 2:
Zapakowany produkt zawierający :
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- produkt odpowiednio zabezpieczony do transportu,
- dowód zakupu proszę odesłać na adres do zwrotów
Plebanka 11
09-530 Plebanka
Szczegóły realizacji zwrotu są opisane w regulaminie § 6 Odstąpienie od umowy.
